لباس عروسمدل لباس

عجیب و غریب‌ترین لباس‌های عروس‌ و داماد در دنیا

لباس عروس‌هایی که پوشیدن آنها را باید ممنوع کرد!

عجیب و غریب‌ترین لباس‌های عروس‌ و داماد در دنیا

بیشتر عروس و دامادها همان سبک سنتی را برای لباس عروسی خود دنبال می‌کنند؛ یک پیراهن سفید کلاسیک برای عروس خانم و یک کت و شلوار ساده و معمولی برای آقا داماد انتخاب می‌کنند که راه‌راه نباشد و رنگ‌های تند و زننده هم نداشته باشد.

اما برخی عروس و داماد‌ها انگار دوست دارند علاقه شخصی یا عشق به یک مد یا چیز خاص را در لباس عروسی خود پیاده کنند. این لباس عروس‌ها می‌تواند از مواد متفاوتی تهیه شود و برخی عروس و داماد‌ها در واقع دوست دارند در روز عروسی با لباسشان حرف بزنند یا پیامی را به دیگران برسانند.

در این مطلب، عروس و دامادهایی را خواهید دید که از بادکنک، تم هلو-کیتی و حتی پوشک بچه استفاده کرده‌اند تا یک لباس عروسی متفاوت را بر تن کرده و همه را شوکه کنند. خودتان فکر کنید که آیا تمایل دارید از این لباس‌ها در شب عروسی خود بپوشید یا اینکه تصمیم دارید اگر دستتان به این لباس‌های مضحک رسید آنها را بسوزانید؟!

یک عالمه بادکنک

به نظر می‌رسد این عروس خانم شب عروسی‌اش قصد ندارد یک جا بنشیند. البته، شاید هم بنشیند اما قطعا این کار بدون ترکیدن بادکنک‌ها امکان ندارد.

چه چیزی باعث شده که این خانم دلش بخواهد لباس بادکنکی بپوشد؟ راستی، اگر بادکنک‌ها یکی یکی بترکند چه بر سر لباس می‌آید؟ یک چیز قطعی است… عروس را باید از اشیای تیز دور نگه داشت!

دنباله‌‌ای طویل‌تر از انتظارات مهمانان

این عروس می‌خواهد روز عروسی‌اش به یادماندنی‌ترین روز زندگی برای همه باشد. یک نگاه به تصویر بیندازید خودتان متوجه خواهید شد که هدفش چه بوده است.

طول دنباله این لباس دست کم به اندازه یک قطار است و همه مهمان‌ها باید برای نگه داشتن و حمل آن به عروس خانم کمک کنند. ما که فکر می‌کنیم عروس و داماد از انجام این کار حسی فراتر از خوشحالی داشته‌اند اما مهمانان چطور؟ آیا شما دلتان می‌خواهد یکی از این عروس‌های خوشحال را ببینید؟

بازگشت به چند ده سال پیش

این عروس و ساقدوش‌هایش تصمیم گرفته‌اند خوشگذرانی شب عروسی را به سال‌های دهه ۹۰ یعنی حدود ۳۰ سال پیش برگردانند و به مد آن سال‌ها لباس بپوشند.

لباس‌های دهه ۹۰ مملو از پر و خز و پارچه‌های براق و اکلیلی بود. برای پوشیدن این لباس‌ها واقعا باید در دهه ۹۰ زندگی کرد. اما انگار عروس خانم و ساقدوش‌هایش همه جزییات را در مورد دهه ۹۰ خوب می‌دانند!

از تکه‌پاره به تکه‌پاره

مردم معمولا کمی تزیینات غیرمتعارف و جسته گریخته در لباس‌هایش را دوست دارند اما این عروس خانم انگار کمی افراط کرده است. علاوه بر این، در این عکس یک نکته عجیب وجود دارد…

انگار این زوج می‌خواهند خودشان را از لبه سیاره زمین پرت کنند و به فضا بروند! گاهی اوقات، کم نشانه زیاد است.

یک تینکربل دیگر

خیلی عجیب نیست که بشنویم دختری دلش می‌خواهد لباس عروسی‌اش شبیه لباس پری‌ قصه‌ها باشد. خیلی از دخترها دلشان می‌خواهد اما کمی شباهت کافیست. این عروس هم یکی از آن عروس‌هایی است که به کم قانع نیست!

عروسی که در تصویر مشاهده می‌کنید رویای کودکی‌اش را به واقعیت پیوند داده و لباس پری بر تن کرده است. بال دارد و لباسش مثل لباس تینکربل خز دارد. حتی یک پرنس جذاب هم مثل قصه‌ها کنارش نشسته است.

لباس عروس ۲۳۵ هزار دلاری

عروس و دامادها دلشان می‌خواهد در مورد لباس عروسی اصلا خست نداشته باشند و حسابی با دست و دلبازی پول خرج کنند. البته، در میان آنها تعدادی هستند که کمی بیشتر از بقیه خرج می‌کنند. مثلا لباس ۲۳۵ هزار دلار می‌خرند. این عروس خانمی که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از آنهاست.

او که در ۱۹ سالگی ازدواج کرده با وجود سن کمش یک حرکت بسیار بزرگ انجام داده است. این عروس خانم می‌خواسته لباسی داشته باشد که همه در موردش حرف بزنند. او به آرزویش رسید و لباسش مدت‌ها تیتر اخبار بین‌المللی بود!

نه به سفید

وقتی یک عروس دلش بخواهد لباس عروسی‌اش به رنگ مورد علاقه‌اش باشد قطعا روز عروسی همان را خواهد پوشید. برای این عروس، بر عکس بقیه، سفید یک رنگ کسل‌کننده بوده است.

این عروس از رنگ سفید لباس عروسی خوشش نمی‌آمده و تصمیم گرفته کمی چاشنی رنگی به آن اضافه کند. اگر شما یک فرد خلاق باشد، آیا هنوز هم فکر می‌کنید این لباسی است که شب عروسیتان بپوشید؟

شرک و فیونا

بعضی از مردم می‌دانند چطور چیزهای بامزه و سرگرم‌کننده درست کنند. علاوه بر این، می‌دانند که چطور کل یک عروسی را به یک تجربه عجیب، غیرمتعارف و باورنکردنی مبدل سازند. نظرتان در مورد یک شرک و فیونای زنده و طبیعی چیست؟

این دو عروس و داماد که اتفاقا خیلی هم شاد به نظر می‌رسند انگار رویای تمام زندگی‌شان به حقیقت پیوسته است. سبزند و شاد و متاهل. چیزی هست در این تصویر که دوستش نداشته باشید؟

لباس عروس کاکتوسی

آنهایی که شیفته گیاهان هستند قطعا کاکتوس را هم دوست دارند. کاکتوس در عرض مدت کوتاهی توانست گیاه مورد علاقه همه شود. اگر چه، یک عروس خانم تصمیم گرفت این علاقه را به شکل دیگری نشان دهد.

او در یک حرکت عجیب و برای نشان داد عشق زیادش به گیاهان خودش را در لباس عروسی متمایز به شکل کاکتوس در معرض نمایش گذاشت. البته در رساندن پیامش موفق هم شده است. اما چیزی که دوست داریم بدانیم این است که او چطور برای غذا خوردن دست‌هایش را از لباسش بیرون می‌آورد؟

بر فراز رنگین کمان

این زوج دیگر تصمیم گرفته‌اند ۱۰۰ درصد خود رنگین کمان باشند. لباسی با پس‌زمینه مشکی و کمی چیزای اضافی! در این لباس‌ها، ردپایی از سنت نخواهید دید.

این زوج خوشحال تصمیم گرفتند لباس سیاه عروسی خود را با تزیینات رنگین‌کمانی زیباتر کنند. بله، همان طور که فکر می‌کنید این لباس از آن لباس‌هایی نیست که هر کسی دلش بخواهد بپوشد اما دست کم ما هدف مشترک آنها را تحسین می‌کنیم.

نور و حرارت بیشتر

این عروس خانم می‌خواسته یک پیام واضح را به همه نشان بدهد: «کسی نباید روی اعصابش راه برود و الا همه جا را آتش می‌زند.»

این خانم جوان تصمیم گرفته لباس عروس را به همان شکل سنتی حفظ کند اما با رنگ شعله‌های آتش کمی بانمک‌ترش کند.

پوشک بچه

به نظر می‌رسد هیچ لباسی تا به اینجا ما را به اندازه این لباس شگفت‌زده نکرده است: لباسی که تماما از پوشک بچه درست شده!

اگر بچه دارید، طبیعی است که آنها هم روز عروسی همراهتان باشند. اما این قدرش خیلی تندروی نیست؟ هر چند این لباس حداقل دوام می‌آورد و قطعا بعدا از آن به خوبی استفاده می‌شود.

عشق گانگستربازی

این لباس هم شوکه‌کننده است اما بالاخره گانگسترها هم دل دارند و عاشق می‌شوند. عروسی این زوج یک نمونه بارز از چنین ادعایی است.

عروس و داماد تصمیم گرفتند لباس عروسی‌شان ۱۰۰ درصد اصل باشد. بنابراین، لباس‌هایشان را با اسپری رنگ کردند. با این روش، آنها سنت خود را با سبک خیابانی درهم‌آمیختند؛ همه نوشته‌های روی لباس با یک حرکت و فشار افشانه اسپری!

تشریفات عروسی یا لباس عروسی

تیراندازی و شاتگان در عروسی‌ها حتی در عصر مدرن امروز رایج است اما این عروس خیلی خوشحال به نظر نمی‌رسد. آیا قرار است به دام شکارچی بیافتد؟

قشنگ‌ترین و خوشحال‌کننده‌ترین چیزی که در این تصویر می‌بینیم دسته گلی است که عروس خانوم به سینه‌اش می‌فشارد. امیدواریم که همه چیز در این عروسی به خیر و خوشی گذشته باشد!

عروسی به سبک پانک راک

این زوج پانک راک را چیزی بیش از یک ژانر موسیقی می‌دانند؛ برای آنها پانک راک خود زندگی است.

در تصویر می‌بینید که عروس خانم به تزیینات سنتی و تاج یک «نه» محکم گفته و شاخ سفید بر سر گذاشته است. شاید بتوانید تصویر کنید که کشیش عاقد با دیدن آنها چه واکنشی نشان می‌دهد.

یک گاز از لباس

برخی از مردم به کاربردی بودن هر چیز بیشتر فکر می‌کنند. این عروس خانم دوست داشته لباسش هم کاربردی باشد و هم خوردنی!

اگر بخواهید یک تکه کیک بخورید، باید بروید و با عروس خانم همنشین شوید. این طور است که تمام روز جشن، عروس خانم سرش با مهمانان گرم است.

کریسمس عروسی

معلوم است که این عروس عاشق جشن کریسمس بوده است. لباس عروس‌اش شبیه درخت کریسمس با تزییناتی از پر طاووس است.

این هم از لباس‌هایی است که هر عروسی حاضر نیست بپوشد. آیا فکر می‌کنید می‌توانید این لباس را از تن دربیاورید؟

به سلامتی لباس عروس

مردم روزها یا حتی ماه‌ها وقت صرف کرده و به لباس عروس دلخواه خود فکر می‌کنند. علاوه بر این، می‌خواهند کاری کنند که ظاهرش خیلی شگفت‌انگیز باشد. اما این عروس هم انگار به کاربردی بودنش فکر کرده است.

عروس خانم ایده خوبی داشته و تصمیم گرفته با ردیف‌هایی از نوشیدنی در روز عروسی به مهمانان خود خدمت کند. به سلامتی عروس خانم و لباسش!

یک مافین سیار

این عروس خانم از دسر خیلی خوشش می‌آمده و دوست داشته همه مهمانانش حتما از این کیک خوشمزه بخورند. برای همین، راهکار جالبی به نظرش رسیده است: همه کیک‌های فنجانی را به لباس خودش بیاویزد.

این هم یک روش دیگر برای خدمت رساندن به مهمانان است. دیگر نیاز به پیشخدمت نیست! عروس خانم خودش همه کارها را یک تنه انجام می‌دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا