مدل لباس

مدل لباس هندی دخترانه در انواع استایل های جذاب مجلسی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس هندی دخترانه برای دختران در رده سنی نوجوان و جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

لباس های هندی در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و در واقع هر منطقه از کشور هند دارای پوشش و لباس سنتی خاص خودشان هستند و تنوع در مدل های لباس هندی تا حدودی به شرایط آب و هوا و فرهنگ و قومیت و جغرافیا بستگی دارد.

مدل لباس هندی دخترانه با طرح و رنگ های متنوع

لباس بانوان در کشور هند دارای طیف گسترده ای می باشد ولی اغلب ما فقط لباس ساری را به رسمیت می شناسیم زیرا این طرح لباس هندی از خاص ترین و باشکوه ترین پوشاک برای خانم ها در کشور هندوستان محسوب می شود و نظیر آن نیز در هیچ جای دنیا وجود ندارد. در مطالب قبلی طرح های لباس هندی مجلسی و لباس پنجابی دخترانه را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل لباس هندی دخترانه آشنا خواهید شد.

لباس هندوستانی دخترانه

طرح های لباس هندوستانی دخترانه جوان

برای دختران جوان هندی فرقی ندارد که در روستا زندگی می کنند یا در شهرهای بزرگ آن ها با همه وجود سعی دارند فرهنگ پوشش خود را حفظ نمایند و از لباس های سنتی در پوشش خود استفاده می کنند.

لباس دخترانه هندی در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد و برای دوخت این لباس ها از پارچه های ساده یا طرح دار استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

ساری از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم های هندی است و از این لباس اغلب در مجالس و مهمانی ها و مکان های عمومی استفاده می شود. چولی نیز لباسی در ساری است که قسمت بالایی بدن را پوشش می دهد و طراحان دوخت سعی می کنند این طرح لباس را به بهترین و زیباترین شکل ممکن بدوزند تا جلوه ساری بیشتر شود.

لباس هندوستانی مجلسی

لباس صورتی هندوستانی

لباس هندوستانی طرح دار

لباس دخترانه هندوستانی

لباس هندی بلند

پیراهن هندی دخترانه

لباس مجلسی هندی

لباس مجلسی هندی

لباس طرح دار هندی

لباس هندوستانی طرح دار دخترانه

لباس هندی کوتاه

لباس شیک سنتی هندوستانی

لباس هندوستانی طرح دار

لباس دخترانه هندوستانی با طرح زیبا

شلوار کمیس نیز شلواری با پارچه خنک است و به صورت گشاد دوخته می شود و اغلب با بولیز و کت یا هر نوع بالاپوشی پوشیده می شود و اغلب دختران جوانی از این لباس استفاده می کنند که بیشتر اوقات روز خود را در مکان های عمومی سپری می کنند.

هندی ها پوشیدن دامن را به شلوار ترجیح می دهند و لباسی با طرح بلوز و دامن دارند که از این طرح لباس اغلب در مجالسی که قرار است بانوان با مردان برقصند استفاده می گردد زیرا رقص های هندی به تحرک زیادی نیازمند است و این لباس نیز جزء مناسب ترین طرح ها برای رقصیدن می باشد. بلوز این مدل لباس اغلب به صورت آستین کوتاه و با یقه باز دوخته می شود ولی طراحی آن به گونه ای است که بدن را به صورت کامل می پوشاند.

لباس هندی دخترانه زیبا و شیک

لباس مجلسی هندوستانی

لباس هندی دخترانه

لباس طرح دار هندوستانی

لباس هندوستانی

پیراهن هندی دخترانه

لباس هندی زرد

پیراهن مجلسی هندی

لباس هندی صورتی

پیراهن ساده هندوستانی

لباس صورتی هندوستانی

لباس صورتی هندوستانی

لباس هندی رنگ تیره

پیراهن هندی رنگ تیره

طرح های لباس هندوستانی دخترانه نوجوان

لباس های هندوستانی دخترانه نوجوان نیز در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و این طرح لباس ها همچنین به صورت آستین دار و بدون آستین دوخته می شوند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارد.

در دوخت لباس هندوستانی دخترانه از ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده می شود همچنین برخی از این لباس ها به صورت تک رنگ موجود می باشند و در تزیین برخی از آن ها از نگین ها و سنگ های تزیینی استفاده می شود.

لباس دخترانه هندوستانی همچنین در انواع طرح های ساده موجود می باشند که این مدل ها نیز برای دختران جوانی که تمایل دارند ظاهری ساده و آراسته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

لباس طرح دار دخترانه نوجوان

لباس مجلسی دخترانه نوجوان

لباس دخترانه نوجوان

پیراهن هندی دخترانه نوجوان

لباس مجلسی نوجوان

لباس هندوستانی دخترانه

لباس ساده نوجوان

مدل لباس هندوستانی قرمز

مدل لباس دخترانه هندی

لباس دو رنگ هندی

لباس هندی سرمه ای

لباس طرح دار دخترانه هندوستانی

لباس رنگی دخترانه شیک و زیبا

پیراهن هندی و رنگی دخترانه

لباس دخترانه هندی با طرح زیبا

پیراهن هندی مجلسی برای دختران جوان

لباس هندی رنگ روشن دخترانه

پیراهن طرح دار هندی برای دختران نوجوان

لباس هندی دخترانه نوجوان

لباس ش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا