آثار هنری ایلدختمدل لباس

مدل مانتو کژوال جدید با ۲۱ طراحی شیک و لاکچری

در این مطلب انواع مدل مانتو کژوال با طرح های کوتاه و بلند مخصوص خانم ها و دختران جوان را گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتوی کژوال از انواع طرح های راحت و آزاد است از این رو در بین دانشجویان و شاغلان طرفداران زیادی دارد و این مدل مانتو در انواع طرح های متنوع نظیر جلوباز و جلو بسته و دکمه دار و … موجود می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها ، مانتو با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو کژوال زنانه و دخترانه

مانتوی کژوال از انواع مدل مانتوهای گشاد است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مانتویی با تن پوش راحت را برای پوشیدن انتخاب نمایید این طرح ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مانتو کژوال بلند

طرح مانتوی کژوال بلند و کوتاه

مانتوی کژوال در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شود که شما می توانید این طرح ها را به همراه شلوار ، دامن یا ساپورت بپوشید.

اگر تمایل دارید از مانتوی جلوباز کژوال استفاده نمایید بهتر است این مدل مانتوی زیبا را به همراه زیرسارافونی یا شومیزی مناسب بپوشید تا ظاهر و تیپ شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد همچنین می توانید این طرح مانتوها را به همراه دامن های بلند طرح دار یا ساده بپوشید.

مانتوهای کژوال جلوبسته و دکمه دار نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و بهتر است شما در هنگام استفاده از این طرح مانتوها در انتخاب طرح و رنگ شلوار و ساپورت و سایر اکسسوری هایتان دقت لازم را داشته باشید.

مانتوی جلوباز کژوال

مانتوی بلند دخترانه

مانتو بلند کژوال

مدل مانتوی اسپرت

مانتوی کوتاه کژوال

مانتوی کژوال کوتاه

مانتوی شیک و کوتاه کژوال

مانتوی زنانه راحت

مدل مانتوی رنگ روشن کژوال

طرح مانتوی رنگ روشن

مانتوی نارنجی کژوال

مانتوی نارنجی دخترانه

مانتوی کوتاه کژوال

مانتوی کوتاه و شیک کژوال

مانتوی اسپرت کژوال

مدل مانتو اسپرت کوتاه

مانتوی کوتاه و اسپرت کژوال

مانتوی دخترانه شیک

مانتوی کژوال انتخابی مناسب و راحت برای خانم ها در فصل های مختلف سال است و اگر شما تمایل دارید این طرح مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است طرح کفش هایتان را از بین مدل های کالج و اسپرت انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی کژوال از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این طرح مانتو در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما رنگ مانتوی خود را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید تا استایل و تیپی متفاوت تر در مکان ها و مهمانی های مختلف داشته باشید.

مانتوی اسپرت کژوال

مانتوی کوتاه دخترانه

مانتوی مجلسی بلند کژوال

مانتوی حریر مجلسی کژوال

مانتوی مجلسی بلند

مانتوی زنانه شیک

مانتو اسپرت کژوال

مانتوی چهارخانه کژوال

مانتوی زنانه کژوال

مانتوی شیک و حریر

مدل مانتو کژوال حریر

مدل مانتوی بلند زنانه

مدل مانتوی زرد

مدل مانتوی زرد

مانتوی زنانه و دخترانه کژوال

مدل مانتوی بلند و شیک

مدل مانتو کژوال

مانتوی کوتاه کژوال

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتوی کژوال را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا